DSpace О системе DSpace
 

DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/365

Название: Игра как одна из форм интерактивного метода обучения математике
Авторы: Свищева, Евгения Витальевна
Ключевые слова: высшее образование
математика
методика преподавания
игровые методы
деловые игры
интерактивное обучение
Дата публикации: 2013
Издатель: Народная украинская академия
Библиографическое описание: Свищева Е. В. Игра как одна из форм интерактивного метода обучения математике / Евгения Витальевна Свищева // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 188-197. – Библиогр.: с. 197 (9 назв.).
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з вищої математики. Наведено порівняльну характеристику різних методів навчання та обґрунтовано важливість інтерактивного методу, як діалогового навчання, при якому діалог будується не тільки на лініях «викладач – студент» або «викладач – група студентів», а й на лініях «студент – студент», «студент – група студентів» і таке інше. Продемонстровано практичнее застосування інтерактивних методів навчання у викладанні вищої математики на прикладі використання такого методичного прийому як привнесення елементів гри в навчальний процес. Розглянуто такі ігри як математичні змагання, брейн-ринги, ігри-п’ятихвилинки, ігри-софізми, математичні пазли та ігри, пов’язані з розв’язанням задач на кмітливість, які автор використовує в навчальному процесі. The article deals with the issue of stimulating students’ cognitive activity in higher mathematics classes. Comparative analysis of various instruction methods is given. The importance of the interactive instruction method as a form of dialogue education resulting in various dialogue patterns including professor-student, professor-a group of students as well as student-student, student-a group of students, etc. patterns has been reasoned. The practical application of interactive instruction methods in teaching higher mathematics as exemplified by gamification of a teaching situation has been demonstrated. Math contests, brain ring games, five-minute games, sophistic games, math puzzles and quick thinking games used by the author in teaching situations are considered in the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/365
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Свищева Е.В..pdf313,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь