DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/362
|
Название: | Тема школы в романе Роберта Музиля "Душевные смуты воспитанника Терлеса" (Robert Musil "Die Verwirrungen des Zoglings Torleb") |
Авторы: | Потапова, Жанна Евгеньевна |
Ключевые слова: | история образования австрийские писатели Роберт Музиль |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Народная украинская академия |
Библиографическое описание: | Потапова Ж.Е. Тема школы в романе Роберта Музиля "Душевные смуты воспитанника Терлеса" (Robert Musil "Die Verwirrungen des Zoglings Torleb") / Жанна Евгеньевна Потапова // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 239-246. – Библиогр.: с. 245-246 (8 назв.) |
Краткий осмотр (реферат): | Від того, як виховано молоде покоління, залежить майбутнє країни, тому тема виховання молоді є однією з найактуальніших тем прогресивно мислячих письменників будь-якого часового періоду. В цьому відношенні звертає на себе увагу роман одного з найвизначніших австрійських письменників ХХ століття Роберта Музиля «Die Verwirrungen des Zöglings Törleß». У статті показано, що хоча школа, навчання і вчителі не є центральною темою роману Р. Музиля «Die Verwirrungen des Zöglings Törleß», всі події відбуваються на тлі життя в навчальному закладі, і це дає можливість мати уявлення про стан навчально-виховної системи навчального закладу в австро-угорській імперії на межі ХІХ–ХХ століть.
The future of our country depends on upbringing of the younger generation. Therefore the subject of youth upbringing is one of the most urgent issues for progressively minded writers of any time period. In this respect, the attention should be drawn to the novel «Die Verwirrungen des Zöglings Törleß» by Robert Muzil, one of the most outstanding Austrian writers of the twentieth century. The article deals with R. Muzil’s novel «Die Verwirrungen des Zöglings Törleß». Though school, teaching and teachers are not in the focus of the German writer’s attention, all events in the novel are developing against the background of an educational establishment, which makes it possible to get information about the school system of teaching and upbringing in Austria-Hungarian empire at the end of the 19, the beginning of the 20 c. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/362 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|