DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/360
|
Название: | Пути стимулирования автономии учащихся в учебном процессе |
Авторы: | Полина, Валентина Сергеевна |
Ключевые слова: | высшее образование филологическое образования английский язык НУА методика преподавания учебный процесс |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Народная украинская академия |
Библиографическое описание: | Полина П.С. Пути стимулирования автономии учащихся в учебном процессе / Валентина Сергеевна Полина // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 122-130. – Библиогр.: с. 130 (9 назв.). |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі стимулювання автономії студентів у вивченні мови в навчальному закладі. Наведено чинники, які зумовлюють необхідність формування у студентів-спеціалістів компетентнісної моделі навичок академічної автономії. Розглянуто дефініції самостійності й автономії учнів, акцентовано їх нетотожність і наведено рівні автономії для запровадження в навчальному процесі. Рекомендовано новітню технологію в навчанні студентів англійської як другої мови спілкування і у формуванні компетенції автономного навчання – Європейське мовне портфоліо. Підкреслено важливість формування у студентів навичок об’єктивного самооцінювання академічних досягнень для автономного функціонування в процесі навчання. Запропоновано інші ефективні методи стимулювання автономії учнів у вивченні іноземної мови.
The article addresses the problem of encouraging learner autonomy in the foreign language mastering process. The factors that stipulate the formation of competence model academic autonomy skills in students-specialists are identified. The definitions of learner independence and learner autonomy are considered, their differences are underlined and the levels of autonomy to be introduced in the learning / teaching process at its particular stages are looked at. Some of new techniques in teaching English as a second language of communication and as a means of learner autonomy skills formation, namely the European Language Portfolio, are recommended. The learner skill of objective academic achievements self-evaluation, important for effective autonomous functioning while studying at a higher educational institution is stressed. A number of other effective methods of encouraging learner autonomy are suggested. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/360 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|