DSpace О системе DSpace
 

DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/355

Название: Педагогический дискурс как объект социологического исследования: цели, методы, перспективы
Авторы: Нечитайло, Ирина Сергеевна
Ключевые слова: социологические исследования
дискурс
образование
дискурсивные практики
Дата публикации: 2013
Издатель: Народная украинская академия
Библиографическое описание: Нечитайло И.С. Педагогический дискурс как объект социологического исследования: цели, методы, перспективы / Ирина Сергеевна Нечитайло // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 106-114. – Библиогр.: с. 114 (8 назв.).
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено розгляду педагогічного дискурсу як об’єкта соціологічного дослідження. Авторська позиція ґрунтується на тому, що через дискурс здійснюється моделювання соціальної реальності для індивіда, у свідомості індивіда, відбувається її реконструкція, що знаходить прояв у індивідуальних практиках і зрештою має реальні соціальні наслідки. Сказане стосується і педагогічного дискурсу. На думку автора, дослідженню педагогічного дискурсу приділяється недостатньо уваги, особливо з боку представників соціологічної думки. Емпіричні соціологічні дослідження в цьому напрямку майже відсутні. Таке дослідження дозволить виявити соціокультурні ефекти педагогічного дискурсу, які виникають на мікрорівні соціальної взаємодії та ведуть до виникнення ефектів макромасштабу. The article describes a strategy and tactics of a possible sociological analysis of pedagogical discourse, formulates its objective, tasks, suggests of research. Аuthor’s position is based on that through discourse the design of social reality comes true for an individual, in consciousness of individual, there is her reconstruction that finds a display in individual practices and eventually has the real social consequences. It belongs to pedagogical discourse. In opinion of author, paid attention to the researching of pedagogical discourse is not enough, especially from the side of sociologists. Empiric sociological researches on this range of problems are absent. Such a research will make it possible to reveal sociocultural effects of pedagogical discourse, that originate on the micro-level of social interaction and bring about macro scale effects.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/355
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Нечитайло И.С..pdf301,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь