DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/345
|
Название: | Роль визуализации учебного контента в профессиональной подготовке переводчика |
Авторы: | Ильченко, Валерия Витальевна |
Ключевые слова: | высшее образование методика преподавания переводоведение учебный контент переводческая компетенция визуализация |
Дата публикации: | 2013 |
Издатель: | Народная украинская академия |
Библиографическое описание: | Ильченко В.В. Роль визуализации учебного контента в профессиональной подготовке переводчика / Валерия Витальевна Ильченко, Елена Валентиновна Карпенко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 181-187. – Библиогр.: с. 185-187 (7 назв.). |
Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено проблемі візуалізації навчального контенту в межах викладання дисципліни «Практика перекладу». Спираючись на існуючі визначення візуалізації, враховуючи кардинальні зміни у сфері передавання візуальної інформації та новітні досягнення, розробки в цій галузі, автори пропонують уточнене поняття візуалізації як педагогічної технології та розподіл поняття «не зорової» інформації на власне не зорову та інформацію, яка не є зоровою з темпоральної точки зору. У статті акцентовано увагу на функціях візуалізації навчального контенту при навчанні аспектного перекладу (мотиваційна, узагальнююча, інформативна, тощо). Зроблено висновок про необхідність включення візуалізації навчального контенту до зв’язки «текст – візуалізація – вправа» для оптимізації процесу підготовки професійних перекладачів.
The article deals with the problem of visualization of educational content within the framework of the academic discipline of «Translation Practice». In consideration of dramatic changes visual data transfer and inclusive of the recent developments in this area, the authors propose a refined definition of the visualization concept as a teaching technique and discrimination between the non-visual data proper and the data acquiring non-visual properties in temporal context only. The functions of educational content visualization in teaching translation to senior students are emphasized. A conclusion is drawn as to the necessity of including the educational content visualization in the «text – visualization – practice» model. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/345 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|