DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/316
|
Название: | Формирование иноязычной компетентности в процессе обучения профессионально ориентированному чтению |
Авторы: | Артеменко, Людмила Александровна |
Ключевые слова: | высшее образование филологическое образование методика преподавания английский язык НУА компетентность |
Дата публикации: | 2014 |
Издатель: | Народная украинская академия |
Библиографическое описание: | Артеменко Л.А. Формирование иноязычной компетентности в процессе обучения профессионально ориентированному чтению / Людмила Александровна Артеменко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. - Т. 19. – С. 160-169. – Библиогр.: с. 168-169 (11 назв.). |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто проблему реалізації компетентнісного підходу до вивчання іноземних мов і, зокрема, до читання професійно-спрямованих текстів. Підкреслено важливість читання і формування навичок читання в навчанні професійно-спрямованої англійської мови. Ідентифіковано сильні й слабкі сторони навчання англійської для спеціальних цілей. Визначено, що в процесі опанування англійської мови студенти мусять придбати чотири мовних навички, серед яких читання відіграє важливу роль. Обґрунтовано актуальність компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов. Розглянуто значення термінів «компетентність», «компетенція» та «компетентнісний підхід». Охарактеризовано основні компетенції, що мають бути сформовані при читанні професійно-орієнтованих текстів. Рекомендовано методи щодо формування у студентів економістів і соціологів навичок читання професійно-орієнтованих текстів у інтеграції з розвитком інших мовних навичок.
The paper deals with the problem of implementing a competency-based approach to teaching foreign languages and ESP (English for Specific Purposes), reading in particular. Strong and weak points of ESP teaching are identified. It is emphasized that in the process of mastering English students must acquire four language skills, reading among them of an especially important role. The significance of reading and reading skills development in ESP teaching and learning are discussed. The topicality of the competency-based approach to teaching foreign languages is substantiated. The concepts of ’competency’, ’competence’ and ’competency-based approach’ are considered. The main competences to be formed when reading ESP texts are characterized. Techniques for efficient teaching ESP reading skills to students of economics and sociology are suggested. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/316 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|