DSpace О системе DSpace
 

DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/315

Название: Формирование социокультурных компетенций студентов-филологов : (на примере преподавания курса "Лингвострановедение Франции")
Авторы: Ануфриева, Ирина Леонидовна
Ключевые слова: высшее образование
французский язык
филологическое образование
лингвострановедение
методика преподавания
Дата публикации: 2014
Издатель: Народная украинская академия
Библиографическое описание: Ануфриева И.Л. Формирование социокультурных компетенций студентов-филологов : (на примере преподавания курса "Лингвострановедение Франции") / Ирина Леонидовна Ануфриева // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 170-175. – Библиогр.: с. 175 (5 назв.).
Краткий осмотр (реферат): У даній статті розглянуто необхідність вивчення лінгвокраїнознавства Франції для формування сучасного соціокультурного портрета студента XXI століття. Виявлено й обґрунтовано необхідність використання міжкультурної взаємодії, яка стає все більш актуальною у сфері вищого лінгвістичного утворення багатьох країн світу, в тому числі й нашої країни. У статті розглянуто цілі й етапи викладання лінгвокраїнознавства Франції для розвитку світогляду майбутніх філологів, відображено наявність міжпред- метних зв’язків при вивченні даної дисципліни, доповненням якої є робота лінгвокраїнознавського кружка «Франція… з глибини століть». На основі практики викладання автором запропоновано виділити викладання даної дисципліни в НУА, органічним продовженням якої є можливість проходження лінгвістичного стажування в міжнародній школі французької мови «Азюрлінгва», м. Ніцца, Франція. The article deals with the necessity of culture-through-language studies of France for the formation of modern sociocultural image of a student living in the XXI century. The necessity of intercultural interaction usage which is becoming more and more topical one in the sphere of many countries’ higher linguistic education (including our country’s one) has been revealed and grounded. The article has focused on the targets and stages of French culture-throughlanguage studies teaching for the development of future philologists’ world outlook, interdisciplinary ties presence while learning the given subject have been shown. The work of the circle for culture-through-language studies «France… From the Depths of Time» has been presented as a part of the said discipline. On the basis of the author’s teaching practice the given discipline has been proposed to appropriate teaching of this subject in PUA and to propose the opportunity of undergoing a linguistic training in the international school of French «Azurlingua», Nice, France
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/315
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ануфриева И.Л..pdf288,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь