DSpace О системе DSpace
 

DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
НМЗД ОП >
ОП "Економіка та управління бізнесом" >
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти магістерських програм >
Монастирський Георгій Олександрович >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/2775

Название: Репутаційний капітал підприємства як чинник підвищення його вартості (на прикладі ТОВ «Велотрейд»)
Авторы: Монастирський, Георгій Олександрович
Ключевые слова: магістри
БУ
бізнес-управління
кваліфікаційні роботи
капітал
підприємство
управління
інтегральний індекс
оцінка ефективності
репутаційний капітал
Дата публикации: 2020
Издатель: Народна українська академія
Библиографическое описание: Монастирський, Г. О. (2020). Репутаційний капітал підприємства як чинник підвищення його вартості (на прикладі ТОВ «Велотрейд»). Харків: ХГУ «НУА».
Краткий осмотр (реферат): Удосконалено методичну базу оцінки ефективності управління репутаційним капіталом підприємства шляхом впровадження інтегрального індексу, який охоплює чотири напрямки – клієнтський, ринковий, фінансовий та інноваційний.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/2775
Располагается в коллекциях:Монастирський Георгій Олександрович

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2020 Монастирський диплом.pdf93,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь