DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/1849
|
Название: | Якісні зміни в освіті як підгрунтя соціальних змін: деякі революційні "сценарії" |
Авторы: | Нечитайло, Ирина Сергеевна |
Ключевые слова: | социология образования социальные изменения номинация термины |
Дата публикации: | 2016 |
Библиографическое описание: | Нечітайло І. С. Якісні зміни в освіті як підгрунтя соціальних змін: деякі революційні "сценарії" : научное издание / І.С. Нечітайло // Вісн. Львів. ун-ту. Серія соціологічна. – 2016. – Вип. 10. – С. 236–244. |
Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено проблемі невідповідності результатів освіти потребам і вимогам індивіда й суспільства. Зазначимо, що, згідно з головним положеннями теорії соціальних змін, поняттям «якісні зміни» характеризуються різного роду революції.
З огляду на це розглянуто «сценарії» освітніх революцій, запропоновані Т. Парсонсом, П. Бурдьє, П. Фрейре. На основі аналізу цих сценаріїв робимо висновок про те, що здійснення якісних змін потребує зміни способу взаємодії учасників освітнього процесу, а найважливішим інструментом здійснення якісних зміни в освіті є освітній (особливо аудиторний і педагогічний) дискурс. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/1849 |
ISSN: | 2078-144Х |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|