DSpace - репозиторий ХГУ НУА >
Наукові статті >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033
|
Название: | Когнітивний ресурс як латентний «медіатор» відтворення та закріплення соціальної нерівності |
Авторы: | Нечитайло, Ирина Сергеевна |
Ключевые слова: | когнітивний ресурс когнітивний код мовний код нерівність освіта когнитивный код языковой код образование |
Дата публикации: | 2015 |
Библиографическое описание: | Нечітайло І.С. Когнітивний ресурс як латентний «медіатор» відтворення та закріплення соціальної нерівності / Нечітайло І.С. // Молодий вчений. Науковий журнал. – 2014. − №10 (13). – С. 118−123. 3) Нечитайло И.С. «Неявные реалии» образования / Нечитайло И.С.// Молодий вчений. Науковий журнал. – 2015. − №12 (17). – С. 166−170. |
Краткий осмотр (реферат): | Наведено результати соціологічного дослідження когнітивного ре-сурсу (зокрема когнітивних кодів як його складових) як посередника в процесі відтворення та закріплення соціальної нерівності через освіту. Виявлені чинни-ки формування простих і складних кодів, які пов'язані з соціальним походжен-ням, а також специфікою первинної педагогічної праці, яку здійснюють агенти первинної соціалізації − батьки та інші. Намічені чинники розвитку кодів, по-в'язані зі специфікою вторинної педагогічної праці (яку здійснюють агенти вторинної соціалізації − вчителі та інші. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nua.kharkov.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|